19 Mart 2014 Çarşamba

Biribenibitirsin.com Bitmeyen Kartu�� Soru & Cevap Köşesi

Merhabalar, sizlerden almış olduğum canon E514 yazıcıyı kullanıyorum ve çok memnundum. Hatta bugün amcaoğluna tavsiye ettim ve sanırım şu sıralar aynısını satın alıyor. Yalnız ufak bir sorunum var. Şöyle ki; Yazdırma işlemini başlattığımda "mürekkebiniz azalıyor" uyarısı alıyorum. Tabii canonun ilgili programından. Sitenizde tarif edildiği üzere kartuş resetleme yaptım ama galiba sorun o değil çünkü işe yaramadı. Bu konuda bilgi verirseniz memnun oluruz. Selam ve saygılar...Yusuf Baltacı / RİZE


Selamlar, bilgisayarda gördüğünüz kartuş göstergelerini dikkate almayınız. Bilgisayardaki program dışarıdan besleme sistemini bilmediği için kartuşların azaldığını sanmaktadır.Bu sistemde kartuşlar hiç azalmaz. Bilgisayar ekranında kartuşları değiştirmeniz gerektiği mesajı görmeden isteseniz de kartuş resetleme işlemini yapamazsınız. İyi günler dileriz...

www.biribenibitirsin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder